14 Ağu 2008

TEMBELLİK ZAMANLARI


Uzun zamandır bloğumla ilgilenemedim. Benim gibi küçük bebeği olan annelerin beni anlayacağına eminim. Uzun zamandır tarif çıkmayan mutfağımın yardımına yine anneciğim koştu ve bize tam yaz yemeği sayılacak bir tavuk yemeği yaptı.
TAVADA SEBZELİ TAVUK:
Yarım kilo tavuk göğsü
2 orta boy patates
8-10 tane çarliston biber
Yarım kilo domates rendesi
2 orta boy soğan
1 baş sarımsak
Baharat, sıvıyağ ve salça
Sıvıyağ ve salça karışımıyla tavuğu marine edip, 2-3 saat buzdolabında dinlendiriyoruz. Daha sonra tavuğu kısık ateşte iki tarafını pişirdikten sonra üzerine sebzesini yerleştirip üzerine domates rendesini de ekleyip kısık eteşte 45 dakika pişiriyoruz.

3 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

GANNE dedi ki...

Merhaba Bahar,
blog dünyasına hoşgeldin. Etkinliğime katılmak istemene çok sevindim. Tarifini bekliyorum. Annenin ellerine sağlık. Hafif bir yaz yemeği olmuş gerçekten. Sevgiler...

yeşim dedi ki...

iyi ki annelerimiz var yoksa halimiz nice olurdu


sevgiler