3 Oca 2009

SEVAL TEYZE 'NİN SOFRASI







Kaç gündür oğlumuzun rahatsızlığı sebebiyle evdeydik. Sonunda o da biraz iyileşme gösterince hem biraz hava alma bahanesiyle hem de sevdiğimiz Seval Teyze'nin ciğer yeme davetini gerçekleştirelim dedik. Kendisi oldukça marifetli bir hatun olduğundan evinden hiç aç çıktığımı hatırlamam. Bugünde bizi sağolsun gayet iyi doyurdu. Özellikle beyaz lahana diblesi benim favorimdi.
MASAMIZDAKİLER:
Ispanaklı Gül Böreği
Pezik Sapı Kavurması
Karnabahar Kızartması
Kabak Tatlısı
Muhallebili Elma Tatlısı
Tiramisu
Ve fotoğrafını çekmeye zaman kalmayan Arnavut Ciğeri ve Beyaz Lahana Diblesi

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Seval teyze ve nefis sofrasıı

ellere sağlık
sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ben de Seval TEyze ile tanışmak ve o sofradakilerden yemek istiyorum :)))) Sizlere afiyet olsun canım.

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir sofra Allah bereketini eksik etmesin.versin
sevgiler

HUYSUZBALIK dedi ki...

Özellikle Tavuk Göğüslü elma Tatlısının görüntüsüne bayıldım. Seval Hanımın ellerine sağlık. Sevgiler...

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler. Sofra çok güzel görünüyor. Seval Hanım'ın ellerine sağlık.
Tatlı oğlunuzu öpüyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.