24 Kas 2008

CANIM BABACIĞIM ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN!


Canım babacığım, senden ayrılalı yıllar oldu. Ama bazı şeyler hiç değişmedi; özlemek gibi, sana ihtiyaç duyduğum onca dertli anlarım gibi, seninle gülmeyi unutamamak gibi.. Şimdi senin bir yerlerden bizi gördüğüne hep inandığım gibi.Sana bunu çocukluğumda kaç kere söyledim bilmiyorum ama SENİ ÇOK SEVİYORUM BABACIĞIM. Sen sadece babam olduğun için değil; bu dünyadan giderken bize evler,arabalar, nereden kazanıldığı bilinmeyen büyük paralar bırakmak yerine, onurlu bir isim ve geçmiş bıraktığın için seni çok seviyorum canım babacığım. Çocuk aklımın büyüyen yanında bile halan temiz kaldığın için seni çok seviyorum. Bana çok şanslı olduğumu hissettiren bir aile bıraktığın için seni çok seviyorum. Yıllar sonra bugün bile halan ismini duyduklarında yüzlerinde tebessüm beliren, yaşamlarında emeğin olan öğrencilerin için seni çok seviyorum. Adını ve soyadını kendine isim yaptığım ve ucundan bucağından azıcıkta olsa sana benzemesinden mutlu olacağım torunun MUSTAFA DEMİR ve ben öğretmenler gününü kutluyoruz.

Seni çok seviyorum, arkadaşım, öğretmenim, babacığım.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

buydu bugün içimdeki boşluk, buydu yutkunamadığım bugün. hem gülümsemek, hem gözleri dolmak düştü yine bize.belki bir gün senin yolunu takip edip öğretmen olduğumda biraz daha inanırım hayata, dünyaya, insanlara...bıraktığın bunca güzel şey için minnettar olmak yetmiyor canım babacığım.biz çok özlüyoruz seni, onlara her baktığımızda.öğretmenler günün kutlu olsun babacığım.
(bugün ona duyulan özlemimiz daha iyi getirilemezdi dile ablacığım, teşekkür ediyorum)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bahar'cım, öncelikle Allah'tan rahmet diliyorum, babacığın nur içinde yatsın inşallah. Ne mutlu size ki, böyle güzel ve değerli şeyler bırakmış arkasında.. Adı hep yaşasın inşallah..

leyya dedi ki...

nur içinde yatsın babanız.bu şekilde yadedebilmek ne güzel yine de.fazla söze hacet yok.babanızın şahsında tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Baharcım
Ne mutlu sana,
Nur içinde yatsın babacığında.Mekanı cennet olsun

sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Merhaba
Buna benzer içeriği aynı bir babalar günü yazısı yazmıştım..Çok etkilendim..Çok duygulandım..Ben babamı yıllar önce kaybettim..Allah başınızdan eksiltmesin.Böyle onurlu ve harika bir öğretmenin ellerinde öpüyorum..Sevgimle
www.sehnazmutfakta.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Merhaba
Düzeltme!
Okudum tabii ki ama işten eve yorgun geldiğim anlarda tek kelimeyi bile bazen yanlış okuyabiliyorum ve yanlış algılayabiliyorum bu sıralar..Senden ayrılalı derken sanki evlenip başka bir yerlere gidip uzak kalmış bir ayrılık gibi algıladım.Yazının tamamı babaya duyulan hasret ve sevgi öyle yaşıyor gibi ki..Sanki yaşıyormuş gibi..ben de böyle yazmıştım öyle algılanmıştı.Bu dünyadan giderken bölümünü atlamışım ya da dalmışım o an babamın anılarına..
Ama kutluyorum ben yürekten sizi..Baba ancak bu kadar güzel anlatılır.Yaşatıyorsunuz onu satırlarda ve ben yaşıyormuşcasına kaptırmışım bu övgü dolu cümlelere kendimi..Nurlarda yatsın sevgili öğretmenim..
www.sehnazmutfakta.blogcu.com