4 Eyl 2008

BİR KEZ DAHA HOŞGELDİN RAMAZAN



Bilgisayarım bozuk olduğu için kaç gündür blok işlerini ihmal etmiş durumdayım. Hem katılmayı çok istediğim etkinliklerde bulunamadım, hem de blogumla ilgilenmeyi özledim. Aslında her sene aynı şeyi söylüyoruz ama; bu sene de ramazan çok çabuk geldi. Ben de ramazan gelmeden ağırlamam gereken misafirlerime hız verdim bu arada. En son annemin eski iş yerinden benim de çok sevdiğim iki arkadaşı ve çocuklarıyla hep beraber oturduk. Kafamda onlar için yapmak istediğim şeyleri pek gerçekleştiremesemde yine de iyi vakit geçirdik.
MASADAKİLER:
Örgü Milföy
Semizotlu Patates Salatası
Vişneli İrmik Tatlısı
ve Ahududulu Pasta
VİŞNELİ İRMİK TATLISI:
1 kg süt
Yarım su bardağı vişne suyu
1 su bardağı vişne (vişneleri rondoda püre halini getirerek)
1 çay bardağı irmik
3 yemek kaşığı un
1,5 su bardağı şeker
1 paket vanilin

İrmik, un ve vanilini birbiriyle harmanlıyoruz. Orta ısıda tencereye koyduğumuz süt ve vişne suyunda şekeri hafif erittikten sonra irmikli karışımı ve vişne püresini ekleyip muhallebi kıvamında pişiriyoruz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mrb Bahar,
Vişneli İrmik tatlısını çok sevdim,görüntüsüde çok hoş,ellerine sağlık.

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.