19 May 2009

EV SAHİBİNİN HEDİYESİ :) VE UZUN BİR ARADAN SONRA...


Herkese merhabalar. Biliyorum uzun zaman oldu yazmayalı; bir yandan sizlerden gelen sorular ve öneriler, diğer yandan evdeki tadilat durumları, ve tabii ki benim bloğumu özleyişim :( Az önce de bahsettiğim gibi evde ki tadilat durumları sebebiyle internet bağlantımız da gitti. Küçük bir çocukla ev içinde ufak çapta bir inşaat..Düşünün artık.

Ancaaakkk bütün bu yorgunlukların arasında dün akşam gelen kargo beni nasıl mutlu etti anlatamam. Uzun zamandır aldığım en renkli, en bana yakın ve beni en mutlu eden hediyelerim geldi. Sevgili Gonca'cığım (http://www.pembemerdane.com/) bana ne güzel şeyler yollamış. Tabii hem mimar olmanın hem pastacılık gibi hoş bir meslek ile uğraşmanın hem de Allah'tan güzel hislere sahip olmanın verdiği zorunlulukla çok ince düşünülmüş bir hediye paketiydi. Kısaca anlatırsam; o renkli şablonlar, minik ve yine renkli muffin kağıtları, her inceliği düşünmüş olan Gonca' cığımın "minik muffin" tarifi (inşallah yapıp en kısa zamanda paylaşacağım) tatliş çiçekli bezleri, evdekiler bitmek üzere olan pasta altlıkları, o muffinlerimi süslemem için renk renk şeker hamurlarım, güzel bir kahve fincanı ve aynından pasta tabağım, Gonca'cığımın güzel, samimi notu ve en nihayetinde en hoş olanı ismime yapılmış özel kurabiyelerim. Siz olsanız benim kadar mutlu olmazmısınız? Gonca' cığım; bir kez de buradan sana teşekkür ederim canım. Senin de belirttiğin gibi inşallah birgün bir araya gelmek dileğiyle..

Bütün bunlarla beraber benden halan mailini almayan arkadaşlar varmış. Bir yandan onlara tekrar cevap yazmaya çalışacağım. Zaman zaman maillerinize geç cevap verdiğim için özürdilerim, inanın bu ara evin hali felaket.. hepsini telafi edeceğiz ama değil mi?:))şimdilik bunları yazıyorum ama hemen peşine etkinliğe katılan tüm arkadaşlarımı yayınlayacağım yazım gelecek. Beklemede kalın :)) Herkese sevgiler..

45 yorum:

sevil dedi ki...

canım benim harika hediyeler almışsın güle güle kullan baharcım
sayende bizlerde yeni yeni ark ile tanıştık :))

gonca dedi ki...

Canım gönderdiğim hediyeleri beğenmene çok sevindim, İstanbul'a geldiğinde mutlaka bekliyorum:) İşlerinde kolaylıklar diliyorum.
Gonca
www.pembemerdane.blogspot.com

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Baharcım güle güle kullan, ben hala gönderemedim hediyemi çok üzgünüm oğlum çok ağır hastalandı rota virüsü oldu 2 gün hastanedeydik. hala evde tedaviye devam ediyoruz bırakıp çıkacak durumda hiç değilim,hediye göndereceğim arkadaşımdan çok özür dilerim biraz gecikecek ama mutlaka gidecek. bu arada benim de paketim halen gelmedi söyliyim.sevgiler

Şehnaz dedi ki...

canım hediyelerin çok güzel.güzel günlerde kullan s4evgiler.kekcafe

Zehra Gürgen dedi ki...

Bahar'cım çok güzel hediyeler bunlar.Gonca çok zevkli ve düşünceliymiş.Ne güzel bir etkinlik yapmışsın, bak böylece birsürü blogu tanımış oluyoruz.
Keşke bu etkinliği bir adreste birleştirip orada yayınlasaydık.
Hepsini bir arada görmek güzel olurdu..
Benim hediyem geldiğinde bende bööyle keyifle yayınlayacağım :)

sevgiler

Ferkay dedi ki...

Bahar cığım kolay gelsin canım hakikaten evde inşaat zor canım.
Bu arada hediyelerine bayıldım Gonca çok zevkli hediyeler göndermiş, güle güle kullan canım.
Bende merakla bekliyorum bakalım bir gün gelir herhalde.
Sevgiler canım.

hdidem95 dedi ki...

bahrcım ne güzel hediyeler yollamış sevgili gonca onun ellerine sağlık sende güle güle kullan bende bekliyorum hem gelir heralde hemde gönderdiğim yayınlanır öptüm sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kolaylıklar diliyorum..
mutfak eşyalarına hepimizin zaafı olduğu en somut örnek olmuş bu ciciler..
harikalar cnm..
sevgilerle iyi günlerde kullanman dileklerimle.

mutfaktelaşı dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan canım.böyle bir etkinliğe önayak olduğun için tebrik ve teşekkür ederim.ben hediyelerini aldım en kısa zamanda bloğumda yayınlıycam.göndereceğim hediyemi aldım ama henüz gönderemedim malesef, inşallah bugün göndermeye çalışıcam.

akasyakokusu dedi ki...

canım hoşgeldin sefalar getirdin..tadilat zor iş bana sor sen:)) nede iyibilirim..ama sonuçtan çok memnun kalırsın güle güle oturursun sonrada.
hediyelerini güle güle kullan yakışır sana..herşey için eline koluna sağlık canım...
öpüyorum kocaman işlerini halletde gel..

lezzetduragi dedi ki...

hediyelerini iyi günlerdekullan canım çok ciciler.

müjde dedi ki...

Canım güle güle kullan hediyelerini.Hepsi birbirinden cici.
Ben de merakla bekliyorum hediyemi.:))

zeyna dedi ki...

Canım hediyelerin çok güzel iyi günlerde kullan güzel bir fikir ilkini kaçırdım ama inşallah ikincisini kaçırmam görüşmek üzere kolay gelsin sevgiyle kal....

Adsız dedi ki...

canım hediyelerin çok güzel güle güle kullan gonca hanım çok zevkli biri.sevgiler.bu arada bana henüz mailin gelmedi.bana kim çıktı bilmiyorum

HÜLYA dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

arkadaşım bana bugün yani az önce hediyem geldi ama ben kime hediye alıcam bilmiyorum,lütfen bana ya mail atın yada yorum bırakın.sevgiler

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan arkadaşım,bende çok merak ediyorum hediyemi,sevgler

eyerhagu dedi ki...

canım hediyelerin çok güzelmiş güle güle kullan benim hediyelerim geldi bende gönderdim ama bi eksiklik hissediyorum... eğer adresini bana ulaştırırsan çok memnun olurum kendi el emeğimden bişiiler yollamak istiyorum sana.... sevgilerimle

Zeynep dedi ki...

Baharcığım,
Hediyelerin çok hoşmuş. Güle güle kullan canım. Ben hala merakla hediyemi bekliyorum. Umarım bu hafta gelir.

birsence dedi ki...

bahar şekercim inan bende bu ara o kadar yoğunumki anlatamam...tuvalete gitmeye vaktim yok desem inan abartıyor olmam...ben hediyemi senin haber verdiğinin ertesi hafta aldım ama bir türlü fırsat bulup kafamı toparlayıp aklımda olan güzel bir not yazamadığım için yollayamadım...bende arkadaşıma karşı çok mahçubum...tabi sana karşıda...ama inan küçğk zarf içerisinde şirin bir kart alömak istedim daha onu bile alamadım

Unknown dedi ki...

hediyemi aldım ama dışardayım,annemin göz ameliyatı vardı,eve dönünce hediyemi göndericam,ilgin için teşekkürler

Adsız dedi ki...

baharcığım ben sana mail atmayı başaramıyorum herdefasında başarısız diyor.sanırım bi sorun var ama çözemedim.sevgiler

Hansa dedi ki...

baharcım hediyesini göndericeğim arkaşaın adı ve adresi yazılı olan kağıt cüzdanımda duruyor ama ailedeki genel sağlık problemelri nedeni ile vakit ayıramadım bu hafta hallolucak inşallah...
sevgilerimle...

Rakunt ideas dedi ki...

Bahar hediyelerini güle güle kullan.Ben hediyemi gönderdim.Ayşe aldı yayınladıda haberin olsun.

Bekliyorum kahveye her zaman

Zeynep dedi ki...

Mayıs ayı bitti ama benim hediyem hala gelmedi...
Sanırım beni unuttunuz.
:-(((((((((((((

hdidem95 dedi ki...

baharcım mayıs bitti ne hediyemi yolladığım arkdaş yayınladı nede benimki geldi unutuldummu aceba??

Neşeli Sesler dedi ki...

Hediyelerim geldi. Çok zevklice seçilmiş harika hediyeler aldım. Hem de ev sahibinden aldım:)
Çok teşekkürler baharcığım hediyelerin için.
Sevgiler.

Yıldız dedi ki...

Baharcım
hediyelerin çok güzel güle güle iyi günlerde kullan :))
Benim hediyim hala gelmedi :(

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Baharcığım nerelerdesin?sevgilerimle...

Yıldız dedi ki...

Ben hediyemi daha almadım :(

Yıldız dedi ki...

Hayırlı kandiller dilerim canım tüm duaların kabul olsun...
Sevgiler........

müjde dedi ki...

Baharcığım benim hediyem henüz gelmedi.İlgilenirsen sevinirim.Sevgiler...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım hediyelerini güle güle kullan çok güzeller.İyi hafta sonları diliyorum

LEMAN dedi ki...

hedıyelerın gercekten cok hoş guzel gunlerde kullan umarım bitmiştır artık işlerin

Yıldız dedi ki...

Baharcım benim hediyem daha gelmedi ilgilenizsen sevinirim canım....

Sevil Şahin dedi ki...

NERELERDESİN BALIMMM

Adsız dedi ki...

Teşekkürker
Film izle

Ozan Misali dedi ki...

ŞİİR GÖNLE DOSTÇA UZANAN BİR EL, DOYUMSUZ BİR LEZZET BİR MUHABBETTİR. DİLERSEN TATMAYA BUYUR SEN DE GEL, ŞİİR SOFRASINA BU BİR DAVETTİR.

Yıldız dedi ki...

Merhabalar,
artık son kez yazıyorum :((
Benim hediyelerim daha gelmedi sanırım gelmiyecekte arkadaşın canı sağolsun ne diyeyim ...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

merhabalar,
uzun zaman sonra tekrar bir girdim bloguna Baharcım. bakıyorum da senden ses seda yok. benim artık ne hediye ne de bir özür beklentim yok zaten ama madem böyle bir etkinliğe katıldı bu göndermeyen arkadaş, amacı neydi acaba? sonuçta onun göndereceği 2 parça şeye muhtaç değilim ama böyle art niyetli davranışlar insanın bu tarz organizasyonlara güvenini zedeliyor. bir daha asla böyle bir işe kalkışmayacağım, çünkü her yerde olduğu gibi blog camiasında da güvenilmez ve çıkarcı insanlar var. neyse içimi döktüm fazla da yazdım ama en azından gönderemedim özür dilerim diye bir haber almak isterdim. yine de canı sağolsun.

müjde dedi ki...

Ben de Yasemin'e ( ordan burdan hayattan )katılıyorum.:((
Bu organizasyon benim insanlara karşı olan güvenimi bir kez daha zedelemekten başka birşeye yaramadı.Sen de mesajlarımıza geri dönmeyerek bunu destekledin.
Ben hediyemi göndereli aylar oldu.Maalesef benim hediyem gelmedi.:((
Hediyesinde değilim ama kendimi kandırılmış hissediyorum.Hepsi bu...
organizasyonu düzenleyen kişi olarak biraz daha ilgili olabilirdin.

birsence dedi ki...

huuu bahar nereleredesin sen???

şeker pasta dedi ki...

Neşeli 'şeker gibi' bir bayram dileğiyle... Mutlu Bayramlar...

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar bahar nerelerdesin sana mailer attım ama cvp yok???

sarımutfak-hande dedi ki...

hepsi harikaymış çok beyendim güle güle kullan canım