26 Tem 2008

YAŞASIN TRUFFLARIM TUTTU!!!


Sonunda ben de truff yapma modasında yerimi aldım. Ve inanılmaz derecede övgü aldım diyebilirim. Tadına bakan herkes bayıldı ve tarifini sordular. tek kötü tarafı tadı güzel olduğu için sürekli yemek istemeniz. Özellikle kahvenin yanında çok hoş bir tat verdiğini belirtirim.Malzeme olarak: 1,5 su bardağı kek kırıntısını yarım paket krema ile karıştırın. Üzerine eritilmiş 200 gr bitter çikolatayı ekleyin, karıştırın. 1-2 saat buzdolabında beklettikten sonra elinizle yuvarlayarak şekil verin ve fındık,fıstık,kakao veya hindistancevizine bulayın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

baharcığım, senin gibi elleri mutfağa bu kadar yakışan bi evladım olduğu için çok mutluyum. artık misafirim geleceği zaman sıkıntı çekmeyeceğim; çünkü bir telefonumla yanımda olacağını biliyorum. ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

bu yazki favorim bu turuflar oldu ablacığım. benim gibi mutfağa ayağı zor gidenler için hem pratik hem de çok lezzetli bir kaçış. ve bizim gibi keskin tatlılar sevip onları az az yiyenler için de gayet ideal;)